Darmowa dostawa od 4990zł

szukaj profil
Koszyk: 0,00 zł 0
Zawartość koszyka

Do darmowej dostawy: 1000 zł.

Koszt dostawy:
suma: 0,00 zł
Przejdź do podsumowania

Montaż urządzeń grzewczych bez tajemnic. Jak przebiega współpraca z naszą firmą?

0
Montaż urządzeń grzewczych bez tajemnic. Jak przebiega współpraca z naszą firmą?

Zakup kotła lub pompy ciepła to nie tylko wybór konkretnego modelu – to także szereg decyzji, które trzeba podjąć, pytań czekających na odpowiedź i działań niezbędnych przy każdej realizacji. Jak długo trwa cały proces? Jakie informacje są potrzebne, abyśmy mogli przygotować ofertę? O co pytamy podczas rozmowy? I wreszcie – co dzieje się między akceptacją oferty a pierwszym uruchomieniem urządzenia? 

W tym artykule krok po kroku opisujemy, jak wygląda współpraca z nami – zarówno gdy chcesz tylko kupić urządzenie, jak i wtedy, gdy zlecasz nam kompleksowy montaż w nowym domu lub modernizację starej kotłowni.  

Pierwszy krok – rozmowa i wstępna oferta 

Wszystko zaczyna się zwykle od zapytania klienta. Podczas krótkiej rozmowy telefonicznej zbieramy najważniejsze informacje, dzięki którym możemy przygotować wstępną ofertę. Pytamy m.in.: 

  • jaka jest powierzchnia użytkowa budynku, 
  • z czego wykonane są mury i jak są ocieplone, 
  • jakie są okna i dach, 
  • czy budynek ma rekuperację, 
  • czy ogrzewanie jest podłogowe, czy grzejnikowe, 
  • jakie jest obecne źródło ciepła i ile wynosi roczne zużycie paliwa. 

Dopytujemy też, czy urządzenie ma obsługiwać ciepłą wodę użytkową (CWU) oraz ile obiegów grzewczych znajduje się w budynku. Ważna jest również temperatura, jaką domownicy ustawiają na grzejnikach oraz liczba osób, które w domu mieszkają. 

Po uzyskaniu odpowiedzi na te i kilka innych pytań przesyłamy klientowi szczegółową ofertę. Zawiera ona listę elementów niezbędnych w przypadku danej realizacji wraz z cenami za materiały i robociznę.

Wizja lokalna 

W 499.pl sprzedajemy urządzenia grzewcze, do montażu we własnym zakresie, ale oferujemy też kompleksową usługę modernizacji kotłowni lub instalacji źródła ciepła w nowo wybudowanym budynku. W tym drugim przypadku, jeśli wstępna oferta zostanie zaakceptowana przez klienta, umawiamy się na wizję lokalną. To kluczowy etap, który pozwala dokładnie zaplanować montaż. W czasie wizji sprawdzamy m.in. wymiary kotłowni i jej specyficzne cechy, planujemy szczegóły montażu urządzenia oraz sprawdzamy inne elementy instalacji (bufor, zbiornik CWU, grupy pompowe, naczynia przeponowe). 

Dzięki tym ustaleniom możemy precyzyjnie dopasować ofertę do warunków na miejscu. Więcej na temat tego, dlaczego wizja lokalna jest ważna, można dowiedzieć się tutaj.

Przygotowanie do montażu – krok po kroku 

W domach modernizowanych nasza ekipa na życzenie klienta najpierw demontuje i wynosi stare źródło ciepła. Można to zrobić z wyprzedzeniem, dzięki czemu klient ma czas na odświeżenie pomieszczenia, zanim pojawi się nowa instalacja. W razie potrzeby wykonujemy też dodatkowe czynności, takie jak: 

  • wylanie fundamentu pod jednostkę zewnętrzną 
  • przewierty pod instalacje, 
  • płukanie istniejącej instalacji CO, po to, by usunąć zanieczyszczenia. 

Montaż urządzeń grzewczych 

Gdy wszystko jest gotowe, przystępujemy do montażu. W zależności od urządzenia proces ten może obejmować instalację jednostki zewnętrznej i wewnętrznej pompy ciepła, montaż kotła, elementów dodatkowych, takich jak zbiorniki, grupy pompowe i bufor. Nasi montażyści wykonują też instalację chłodniczą, hydrauliczną, podłączają elektrykę (zasilanie, zawory, czujniki temperatury i CO2) oraz próbę szczelności. Po zakończeniu prac napełniamy instalację wodą lub glikolem.

Uruchomienie i ostatnie szlify 

Po zamontowaniu kotła lub pompy ciepła uruchamiamy urządzenie i przeprowadzamy jego regulację. Upewniamy się, że wszystko działa, jak należy. W 499.pl wiemy, że dobra robota, to czysta robota, dlatego na koniec nie tylko sprzątamy po sobie, ale wykonujemy też prace wykończeniowe: 

  • izolujemy rury, 
  • porządkujemy przewody elektryczne, 
  • zabezpieczamy przewierty. 

Na koniec – krótkie szkolenie i praktyczne wskazówki  

Kiedy urządzenie jest już podłączone, sprawdzone i działa tak, jak powinno, przeprowadzamy szybkie szkolenie. W jego czasie pokazujemy klientowi, jak obsługiwać nowe źródło ciepła. Tłumaczymy przy tym, jak zmieniać ustawienia, a także podpowiadamy, jak zadbać o urządzenie na co dzień. Nasi pracownicy odpowiadają na wszystkie pytania i dzielą się praktycznymi radami. To krótkie szkolenie wystarcza, aby każdy opanował obsługę zamontowanego urządzenia. 

Każdy montaż to inna historia 

Każdy dom jest inny – dlatego instalacje, nawet tego samego modelu kotła na pellet lub pompy ciepła różnią się od siebie. W 499.pl stawiamy na elastyczność. Klient może u nas zamówić samo urządzenie albo zlecić całą usługę modernizacji kotłowni lub instalacji urządzenia w nowym domu od A do Z. Zawsze służymy pomocą i doradztwem na każdym etapie. 

Jeśli planujesz modernizację kotłowni lub budujesz nowy dom, skontaktuj się z nami – pomożemy Ci wybrać urządzenie grzewcze idealnie dopasowane do Twoich potrzeb i upodobań. 

Komentarze do wpisu (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl